Bedriftsnavn

Bedriftsbeskjed

Trenings regler:

Vi ønsker deg en flott treningsøkt ! Tren ut i fra dine forutsetninger.

-Ha med håndkle ved behov

-Innesko.

-Oppfordrer til på sprite av treningsapparatene etter bruk.

På forhånd takk.

Juster hvert enkelt treningsapparat slik at de er tilpasset deg. Still inn på riktig vekt belastning og utfør antall repetisjoner som er riktig for deg.- Se instruksjoner på hver stasjon. Ha riktig kroppsholdning.

Anbefalt oppvarming:  elipsemaskin, tredemølle, sykling. Velg det du liker og tiden du vil bruke.

Styrketrening: slynge stasjon, vekt stasjon, multirack stasjon, div Panatta styrketrenings apparater, balansebrett.

Uttøyning, avkobling : ribbeveggen, matter og pilates baller.




Vippe brett trening som erstatter vibrasjons trening:

Treningstips:

-Bøyde ledd under trening

-Stram musklene

-Rett rygg og god holdning

-Oppretthold buk trykket, få god O2 tilførsel under trening

-Pust riktig

-Stram magen, knip baken

Alle øvelser med stropper: Ta i !

- Bruk håndkle

- Egnede rene joggesko

-Drikk  vann


All trening ved Vibexcel- Helsestudio foregår på eget ansvar. Trening 7 dager i uken om ønskelig, men restitusjon også viktig, så annen hver dag gir gode resultater. Vi forutsetter at dere leser og setter dere inn i de instruksjoner som står på de ulike trenings apparatene, samt kontraindikasjoner. Ved event sykdom må helsesituasjon avklares med lege/ helsepersonell.

Vibexcel- Helsestudio fraskriver seg ansvar for tap og skader på personer som oppstårunder eller som følge av den enkeltes opphold i Vibexcel- Helsestudios lokaler, herunder tap og skader på klær og personlige eiendeler.

Etter endt treningsøkt forlat trenings studioet i slik stand det var da du kom. Takk !

Elipse maskin, effektiv kondisjonstrening med div. program og innstillinger. Enkel å betjene.

Proff tredemølle Cybex. Div. program og hev/ senk funksjon. Kondisjonstrening.

Slynge stasjon. Manual med forslag til øvelser på stedet. Spenn muskler, rolige kontrollerte bevegelser. Spenn skulderbladene sammen ved trening av rygg/ bryst, armer.

Manualer.  Jobb med egnede vekter for deg og antall repetisjoner. Forslag øvelser ved stasjon.

Tradisjonelle styrketrenings apparater, Panatta og vibrasjonsplater.

Trenings sal 2, spinning, sykler og magetrener.
Elipse maskin. Vekt stenger. TV med ritt for motivasjon.